forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

mail af faktura til debitor + kontaktperson samtidig

0

Hej med jer.

Vi syntes det ville være en nice ting at fluebenet "send altid til kkundens mailadresse" under "kundeopsætning" var default hakket af :-)

Når den ikke er hakket af sendes der kun til kontaktpersonen...

hilsen Talkonsulenten aps.

Vagn Svinding

spurgt 13 Aug, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Vagn Svinding (180 points)
status opdateret 15 Aug, 2014 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Vagn

Tak for dit indlæg og dit forslag :)

Det er korrekt at hvis vi ikke har dette flueben, så sendes der til en angivet attention kontaktperson hos kunden, men som du selv nævner så kan det altså omgås ved blot at sætte et flueben i "Send altid til kundens mailsadresse" - samt man har muligheden for, når man opretter/redigerer kontaktpersonen, at sætte flueben i "Modtag email kopi af...."

Så for nuværende er der gode muligheder for at få mailen dokumenterne sendt til alle de relevante adresser. Med det sagt er det ikke noget dårligt forslag, det kunne sagtens give mening at have flueben i denne som default, på nuværende tidspunkt er jeg dog af den overbevisning at det har kørt tilpas lang tid til, at hvis vi lavede det om ville folk også blive forvirrede, da de kunder for hvem det er relevant, allerede har ret godt styr på hvordan funktionen hænger sammen.

Derfor tænker jeg ikke at det er noget vi vil implementere på nuværende tidspunkt.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 15 Aug, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej Lauris
Det er bar i orden, jeg har jo også "lært" det nu omend the hard way da kunden ikke modtog faktura som forventet ;.)
Det er selvfølgelig lidt "the hard way" - men det bliver det så igen for de kunder der er klar over hvordan funktionen fungerer nu, og anvender det med overlæg.
Så derfor tænker jeg vi er bedst tjent med at holde fast i den nuværende opsætning :)
Hej, ikek for at jeg vil tærske langhalm på denne men alle "nye" economic brugere vil sandsynligvis opleve dette "the hard way" (med kundeutilfredshed til følge) og de gamle ræve har jo allerede sat fluebenet så det burde ikke give anledning til frustrationer hos dem :-) bare en afsluttende kommentar.
Det er okay at tærske lidt langhalm, for du har jo en pointe. Sagen er bare at vi jo kun kan sætte det som default på alle nye aftaler - der findes bare mange brugere af disse nye aftaler, administratorer, revisorer mv. som kenderopsætningen i e-conomic, som så ville undre sig over at den agerer anderledes på dette punkt.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”