forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ekstra Email adresse

0
Hej hos E-conomic

Har i overvejet at lave for plads til en ekstra email adresse inde i stamoplysningerne så man her har mulighed for at tilføje en invoice email adresse?

Hilsen Karina
spurgt 11 Aug, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Karina Brand-tech (210 points)
gen-kategoriseret 15 Aug, 2014 af Camilla Jesswein

2 Svar

Hej Karina

Mange tak, for dit indlæg smiley
Dit ønske omkring et ekstra felt til email adresser under stamoplysninger, tænker du her på dine stamoplysninger du finder under orange tandhjul --> alle indstillinger --> virksomhed --> stamoplysninger?
Er det herinde du tænker, så er der mulighed for, at opsætte en invoice email samt en yderligere email adresse.
For at opsætte denne, skal du under stamoplysninger trykke på den lille blyant der er ude på siden til venstre for oplysningerne og du har nu mulighed for, at indsætte den.

Er det på selve dine kunder, du ønsker at kunne indsætte denne ekstra email adresse, så er der også her gjort plads til dette, invoice email er den du udfylder under oprettelsen af kunden. Ønsker du at tilføje en ekstra email adresse, så kan dette gøres ved at oprette en kontaktperson på kunden hvor du her tilknytter email adresse.

Jeg ser frem til at høre  fra dig om ovenstående giver dig svar på det ønskede og jeg hvis det er et helt andet sted i systemet, så hører jeg også meget gerne fra dig smiley

 


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 12 Aug, 2014 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
Hej Camilla.
Tak for dit svar. Egentlig er det fordi vi har fået lavet en email adresse (Invoice@brand-tech.dk) hvor vi ønsker at vores leverandører sender deres fakturaer til os. Mit ønske var at den kom i bunden på vores brevpapir, altså sammen med vores stamoplysninger. Men jeg kan ikke se der er plads til en ekstra mail adresse. har også klikket på blyanten. :-)
Hilsen Karina

Hej Karina

Det giver rigtig god mening smiley
Det er korrekt, at du ikke i e-conomic kan sætte flere e-mail adresser op inde under stamoplysninger. Det du derfor i stedet skal gøre er, at påføre det på dit brevpapir under design og layout.

Det du skal gøre er, at gå i salg -->opsætning-->design og layout. Herinde trykker du på knappen "andre muligheder" og går ned i brevskabeloner.
Herefter går du ud til højre for den brevskabelon du anvender og trykker på ikonet "layout". Du får nu vist eksempel på de to side og herunder, kan du se en liste over de elementer brevskabelonen består af.
Du kan enten trykke på ikonet helt nede i bunden oppe på siderne eller vælge det nede på listen ved at trykke på blyanten udfor.
Oplysningerne omkring elementet vil nu fremkomme oppe i toppen. Som du kan se i tekstboksen består denne af en masse tekst og dynamiske felter [ ] - det er vigtigt, at du her ikke går ind og ændre i de dynamiske felter, da disse henter oplysninger andre steder fra systemet. Er der nogle du ikke ønsker med, kan du slette dem.
Det du her skal gøre er, at indsætte din email adresse direkte inde i tekstboksen, eventuelt lige efter den anden, der står ved et dynamisk felt. Du kan også i denne artikel se, hvordan du indsætter en fast tekst. Herefter vil begge mail adresser fremgå i bunden af fakturaen.

Jeg håber ovenstående giver dig det ønskede resultat og har du spørgsmål, så er du altid velkommen til at ringe herind på 88204840.

Endnu engang mange tak for dit indlæg smiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 15 Aug, 2014 Spørgsmål af Camilla Jesswein (29,860 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”