Hej Tom
Ja, når du anvender telefonnumre så er "Automatisk nummerforslag" ikke brugbar.
Den funktion du hentyder til der fandtes tidligere, var mulig fordi at der i debitorkartoteket var 2 knapper, hhv. "Søg" og "Søg nr." - her var der altså mulighed for at angive at der var tale om et decideret nummer.
I ny e-conomic, har vi introduceret inline search, som søger på både navn og nummer. Du fortæller derfor ikke systemet længere at du søger efter nummeret specifikt.
Derfor er det ikke muligt at overføre dette specifikke nummer til den nye kundeoprettelse. Der er heller ikke umiddelbart udsigt til at det vil blive indført, eftersom det ikke er muligt at få det til at spille sammen med vores inline search.
Ydermere bliver vores inline search formentlig udbygget til at kunne søge endnu længere ned på kundeoplysninger, hvorfor der bliver endnu flere data der umuliggør den funktion du ønsker.
Så denne afvisning af forslaget er naturligvis ikke for bare at være afvisende for tiltag, men den funktionalitet som den nye inline search bidrager til, føler jeg, at give et bedre produkt i det store billede i forhold til at få dette nummerforslag ved nye kundeoprettelser.
Mvh. Lauris Sørensen