Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Morarenter i valuta 0 Når man laver en rykker på fakturaer, der er udstedt i EUR, bliver rentebeløbet sat på i DKK. Hvad gør jeg forkert? Rykkergebyret kan jeg selv ændre til det korrekte beløb i EUR mvh Susan lukket løst spurgt 13 Jul, 2011 i Spørgsmål » Andet af sushou (840 points) status opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. 1 Svar Bedste svar Hej Susan, Har du mulighed for at tage billede af både søgefeltet og hvordan posteringer og i alt ser ud på fakturaen. Jeg testede det, og fik det umiddelbart til at virke. Mvh Steffen Ekelund Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 14 Jul, 2011 Spørgsmål af Steffen E (152k points) valgt som bedste svar 18 Okt, 2012 af frederiknielsen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.