iPhone APP

0
Jeg ved ikke om det er her er det rette forum men den annoncerede iPhone APP kan man simplethen ikke være bekendt!

Jeg valgte bl.a. e-conomic fordi det ville give mig nem mobil adgang fra min iPhone4. Der står intet om at det er en beta version eller på anden måde informeres om at produktet ikke virker. Jeg tror faktisk ikke jeg har oplevet en anden iPhone APP så ringe som denne.

1) Når APPen startes blinker skærmen sort/hvis gentagne gange før der efter ca. 1 minut kommer et skærmbillede. Jer er logget på fra sidste session så det er ok.

2) Vælger jeg Lager så venter man i laaaang tid og når lagerlisten endelig dukker op så er den forkert og et miskmask mellem gamle og nye varer og pokkers mange dubletter. Helt hen i skoven.

3) Vælger jeg Kunder eller Rapporter skal jeg vente endnu længere tid før der så endelig kommer en fejlmeddelese (Intern systemfejl) om at programmet genstarter.

4) Vælger jeg Faktura så går programmet så meget i koma at der Synkroniserer i al evighed - kige indtil der ikke er mere batteri.

5) Komme jeg af vanvare til at klikke på Indscanning så går det så galt at jeg bliver nød til at slukke og tænde for telefonen.

Ingen (!) funktion ud over Login virker. Helt ærlig - det kan man ikke være bekendt...
lukket
i Spørgsmål » Andet af (690 points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Steffen - det trick har jeg prøvet. Desværre uden held.
Ligeledes har jeg genstartet telefonen - også uden held.

Jeg kontakter info@e-conomic.dk.
Spørgsmål af (690 points)
opdateret af
Hej Nicolaj,

Du har ret, det skal virke bedre end du beskriver der.

Iphone er begyndt og håndtere at vores APP er en APP der kan forblive åbnet, hvilket nogle gange kan gøre som du beskriver der. Hvis du klikker 2 gange på knappen under skærmen på Iphone vil du få de igangværende jobs frem. Hvis du holder dem nede, vil der komme en rød streg frem. Der vil du så kunne lukke APP ned, og starte den op igen.

Vi anbefaler altid at man for at få den synkroniseret helt, første gang starter med at være på en trådløs forbindelse, det er klart mest hensigtsmæssigt.

Dette var umiddelbart mine svar, som måske kan hjælpe dig videre. Jeg er med på jeg ikke hjælper dig i land, men det er ikke manglende lyst - snarere kompetence    Jeg vil anbefale dig at kontakte vores mobil-team på <a href="mailto:mobile@e-conomic.com">mobile@e-conomic.com</a> .

Generel information og ting man skal være opmærksomme med vores APP, kan du læse her. - http://wiki.e-conomic.dk/mobil/iphone

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Spørgsmål af (152k points)