forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Pop up ved bogføring

0
Kan man ikke få denne nye Pop Up ved bogføring fra indscannet i evt. fuld størrelse, da jeg synes det er noget bøvlet at skal scrolle hele tiden???

For ikke at sige p.... irriterende når man sidder på en 15" widescreen skærm... ... 1920*1080

Mvh. Campingfatter
spurgt 30 Jun, 2014 i Forslag » Indscanning af Campingfatter (120 points)
status opdateret 4 Jul, 2014 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Campingfatter

Tak for dit indlæg.

Vi har valgt at posteringsvinduet i "Ny e-conomic" skal være i et såkaldt modalvindue, for hurtigere at kunne behandle det data vi taster ind her. Dette modalvindue indeholder naturligvis også bilag når man opretter fra indscannet, og den bliver allerede forstørret i højden når der er bilag på.

Nu sidder jeg personligt på en 24" skærm, så jeg kan naturligvis ikke helt nikke genkendende til problemet, da jeg kan se det meste af bilaget i dette modalvindue. På nuværende tidspunkt er vi ret godt tilfredse med måden den håndterer både nye posteringer med og uden bilag på.

Jeg føler derfor ikke at det ville komme flest mulige brugere til gavn hvis vi udnytter vores ressourcer på at udvikle videre på dette område.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 4 Jul, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Det er dejligt at høre, at man selv er tilfredse med systemet. Så har kunderne jo ikke noget af brokke sig over.
det minder mig om det gamle udsagn: Enhver so synes bedst om sine egne grise.
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”