forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilmelding af e-conomic-faktura til PBS

0
Det ville være rigtig rart, hvis vi administratorer også kunne tilmelde en kundes e-conomic-faktura til PBS LeverandørService. Ofte er vores kunder jo ikke fuldbefarne i IT, og aner ikke hvad de skal stille op, når man beder dem om at gøre dette. Kan det ændres, så det er muligt for administrator at gøre det ?

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

spurgt 25 Maj, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
status opdateret 19 Feb, 2013 af Steffen E

6 Svar

Hej Susanne,

Det har du da ret i. Det vil vi få ændret   

Hvis vi er lidt heldige, så har vi mulighed for at få dette ud ret hurtigt. Du hører fra mig.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 3 Jun, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Det var sørme dejligt  Når nu I er igang, kunne man så få det lavet således, at en evt. administrator får en advarsel, inden en kundes aftale lukker pga manglende betaling? Har flere gange måttet åbne en aftale, fordi en kunde har overset en regning (de tror jo ofte, at det hele er fjong, når man har administrator på).

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 3 Jun, 2011 Spørgsmål af SusanneK (15,800 points)
Hej Susanne,

Så er det muligt for en administrator at tilmelde sin kunde leverandør service, så det skulle absolut gøre det nemmere.   

Du kan altid holde øje med dine klienters udstående, ved at gå under fanebladet dialog. Der er den her knap midt på, som fortæller om Alt er ok eller om der er en ikke betalt faktura.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 14 Jun, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Det var dejligt, tak for det Steffen

Hvad er det for en knap midt på, du taler om ? Synes ikke jeg kan se noget under dialog. På den enkelte kunde går jeg ud fra.

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 15 Jun, 2011 Spørgsmål af SusanneK (15,800 points)


Ja det er min fejl. Det er faktisk kun når man logger direkte ind at man kan se det(altså når man logger ind når man ikke er administrator). Så det hjælper os ikke.

Har du nogen forslag til hvor denne advarsel skulle komme? Er det når man logger ind som administrator, en mail, eller andet?

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 22 Jun, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Tja, måske et lille gult udråbstegn til venstre for abonnement under administrators forside, hvor man vælger hvilken kunde man vil administrere. Så kan man evt. klikke sig ind under overfør fakturering, hvor der kunne være en besked om, at kunden ikke har betalt den seneste faktura, og et link til fakturaen, som administrator så kan sende til kunden og minde om betaling

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 24 Jun, 2011 Spørgsmål af SusanneK (15,800 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”