forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Quicksearch fra forsiden

0
Hej

Hvorfor er det ikke muligt at benytte Quicksearch på forsiden (Hjem) ?

Sker ingenting når man trykker på punktum, men Quicksearch ikonet er i toppen med der sker ingenting når man trykker på det.

Mvh

Michael
spurgt 27 Jun, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Michael Christensen (1,950 points)
status opdateret 14 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Michael

Tak for dit indlæg :)

Som udgangspunkt kan du sagtens QuickSearche direkte fra Hjem-fanen. Ting der kan forhindre dette er typisk lokale browser problemer som cookies/midlertidige internetfiler. Særligt efter vores markedspakker (opdatering hver 14. dag) hvor cookies og cache, bliver en lille smule uddateret.

Så kan jeg få dig til at prøve at slette cookies, det har vi en vejledning til her, i diverse browsere.

Hvis dette ikke har nogen effekt, kan jeg måske få dig til at prøve en anden browser, enten Google Chrome eller Mozilla Firefox

Jeg ser frem til at høre nærmere fra dig, og om nogle af disse løsningsforslag har virket for dig. Jeg oplever ihvertfald ikke samme problematik. 

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 27 Jun, 2014 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”