forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tidsregistrering

0
Hej

Hvad skete der lige med at kunne se fra og til tidspunkter i oversigten? Nu står der kun timeforbrug.

Og når man skal registrere ny tid, så er det noget træls, først at skulle åbne den seneste tidsregistrering, for at se, hvad tid man sluttede med.

F.eks. hvis jeg registrerede fra 08.00 til 10.00 på en kunde, så kunne jeg også se det i oversigten. Så kunne jeg se, at næste tidspunkt jeg skulle starte med var kl. 10.00.

Så jeg håber da, at det snart kommer tilbage igen?
spurgt 27 Jun, 2014 i Spørgsmål » Projektstyring af Eurovision (200 points)
status opdateret 14 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej Eurovision

Tak for dit indlæg.

Det er korrekt, at med vores nye tidsregistrerings layout, fremgår fra og til tidspunkter ikke længere, dette er naturligvis en fejl og er rapporteret internt her hos os, så vores udviklere er i fuld gang med at rette dette.

Så jeg vil komme med en opdatering når dette igen fungerer efter hensigten.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 27 Jun, 2014 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
Tusind tak. Det var en lettelse at høre :-)

God weekend
besvaret 27 Jun, 2014 Spørgsmål af Eurovision (200 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”