aah okay, på den måde - så kan jeg godt se at rabatgrupper ikke vil fungere til formålet.
Varesamlingerne derimod vil kunne løse dette, hvis du har mulighed for at benytte dig af det igennem det program du bruger til at lave ordre.
Så kigger vi lidt firkantet på det - hvilket vi desværre engang i mellem må gøre vedr. nye funktioner - så kan det forholdsvis enkelt løses i e-conomic som det er nu, omend der er et aspekt mere i det, som er om dit program til ordre kan håndtere denne løsning.
Udfra tanken om at de funktioner vi tager videre herfra forummet skal være til og en hjælp for flest mulige, så er min umiddelbare vurdering at et ekstra lag i rabatgrupperne vil være gavnligt i en situation som din. Men om det kan skaleres på en måde hvor det er en funktion der kan bruges ud over hvad en varesamling kan håndtere, har jeg umiddelbart svært ved at få øje på.
Hvis du har idéer til hvordan det ellers kunne bruges, så er jeg åben for at vi tager dialogen videre omkring dette.
For nu vil forslaget dog sættes som implementeres ikke, med plads til at det kan tages op igen, hvis behovet melder sig fra flere.