Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvordan del-fakturerer man antal?

0
Inden jeg evt. investerer i e-conomics har jeg brug for at vide hvordan man laver el del-faktura af et antal.

Eksempel: Jeg har en ordre på 7 havenisser men kun kan levere 3 stk med det samme.

Når jeg prøver mig frem i demo-versionen så skal jeg selv beregne procent leverede eller prisen på de leverede varer. Det kan jeg imildertid ikke bruge fordi jeg skal angive mængden i styk.

Uden dette kan jeg desværre ikke bruge programmet. Det ville under mig gevaldig om det ikke er muligt så derfor spørger jeg her i forum om der er et klogt hoved der kan fortælle mig how to.

mvh
Nicolaj
i Spørgsmål » Andet af (690 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Nicolaj


Har du lagermodul?  Det har vi og her er det intet problem at del-levere.

mvh

Tue
Spørgsmål af (4.6k points)
Hej Tue

OK, jeg er nu i gang med en demo hvor lagermodulet også er med. Kan dog ikke umiddelbart forstå hvordan det hænger sammen. Jeg ønsker ikke at bruge lagermodulet til at holde styr på hvor mange varer vi har af en given slags da vi er ordreproducerende og derfor normalt fremstiller fra dag til dag.

Hvad jeg har  brug for er følgende:

Tilbud/Pro Forma
Ordre
Følgesedddel
Faktura

Følgeseddel og Faktura skal kunne rettes til afhængigt af hvor mange styk vi faktisk lever.

Så hvad er proceduren? Kan du (eller en anden) forklare mig fremgangsmøde lidt trin for trin?

mvh
Nicolaj
Spørgsmål af (690 points)