forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilføje flere elementer til Kolloner

0
Hej,

I skabeloner vælger jeg layout for rykkere. Herinde klikker jeg på "kolloner" og får 6 elementer frem (Fakturanr., fakturadato, forfaldsdato, tekst, restbeløb og rentebeløb)

Kan jeg tilføje yderligere elementer eller ændre i betingelserne for de eksisterende. Jeg ville gerne have muligheden for at tilføje "ordre nr" så denne del påføres rykkeren. Jeg synes desvære ikke de guider jeg har kunnet finde giver mig svar. Kan det lade sig gøre?
spurgt 23 Jun, 2014 i Spørgsmål » Fakturalayout af ts (160 points)
status opdateret 18 Dec, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

1 Svar

Hej 

Det er et super godt spørgsmål.

Det er dog desværre sådan at man ikke kan tilvælge flere Dynamiske felter til din rykker. Dette er det meget korte svar. Men man kan vedhæfte den faktura selve rykkeren omhandler og på den måde får du måske ikke brug for de felter her :-) 

Du kan via denne artikel se hvordan du gør dette. 

Jeg har måske ikke svaret på dit spørgsmål 100% men dette er den mulighed du har i e-conomic.

Håber dette kan hjælpe dig videre.

Rigtig god dag :-)

Mvh.

Peter Friis

Online regnskabsprogram

besvaret 24 Jun, 2014 Spørgsmål af Peter Friis (24,160 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”