Perfekt! Tak for det.
Og der er vist også kommet et lille kryds man kan klikke på, der også 'clear' feltet.
Nu bliver jeg måske rigtig krævende :-) Men det er også kun fordi jeg selv har lavet en applikation, hvor der kan søges på kunder i et CRM-system. Her var kravet fra de brugere der sidder med systemet, at det skulle være rigtig hurtigt og let, samt at man skulle kunne bruge systemet helt uden mus.
I det system har jeg lavet det sådan, at det view man har af kunder (f.eks. som i jeres economic 20 ad gangen) reducers mens man skiver i søge-feltet. Så begynder du f.eks. at skrive 'niels..." så reduceres listen af kunder til at være alle som f.eks. "Niels, Nielsen, mv.". Og her er det så rigtig brugbart, hvis man skriver forkert, så kan man delete en char adgangen, eller bruge ESC, så nulstilles listen helt. Man behøver altså ikke at trykke ENTER for at submitte sit søge-request og bruger man ESC, så bliver listen som nævnt nulstillet til udgangspunkt, men meget vigtigt, cursor bliver i søge feltet, klar til næste handling fra brugeren.
Du kender sikkert funktionaliteten fra søgning på Google.
Håber du/I kan følge det. Det er ikke noget nyt krav, blot en idé :-)
Henrik