forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Finde gammelt tilbud...

0
Halløj...

Jeg har sendt et tilbud til en kunde for nogle måneder siden, tilbuddet er senere opgraderet til en ordre og faktureret.

Men hvordan finder jeg det tilbud jeg oprindelig lavede, og sendte til kunden, har prøvet alt i arkivet, samt under sendt post...

Hjælp...
spurgt 17 Jun, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Brian (780 points)
status opdateret 30 Sep, 2014 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej Brian

Tak for dit indlæg :)

Du kan altid finde (genfinde) dine sendte tilbud/ordre/faktura inde fra arkivet.
http://wiki2.e-conomic.dk/salg/fakturering-arkiv

Her skal du blot vælge "Type: Tilbud" og lave de nødvendige afgrænsninger.

Lad mig endelig høre om det lykkes for dig

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 17 Jun, 2014 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
I tillæg til ovenstående, vil jeg lige tilføje at jeg i første omgang ikke så din kommentar "har prøvet alt i arkivet".

Hvis du har sendt tilbuddet ud, så vil det ligge i arkivet under alle omstændigheder. Hvis du derimod ikke har fået det sendt kan det risikere stadig at ligge under Salg -> Tilbud.
Og ellers er der risiko for at du har fået det slettet.

Hej Brian

Da jeg besvarede dette indlæg, var jeg af den overbevisning at problemet var relativt akut. Kan jeg gå ud fra at du har fundet dit tilbud frem igen?
Hvis ikke vil jeg rigtig gerne høre fra dig.
Indtil videre vil jeg lukke dette indlæg som "løst" og hvis du kommenterer dette indlæg igen, vil jeg få besked herom og så kan vi genåbne tråden hvis det er nødvendigt.

Husk at vi også altid er tilgængelige på supporten, hvor vi hjertens gerne vil hjælpe dig smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 30 Sep, 2014 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”