forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fragt: e-conomic og UPS - Adresselabel

0
Hej,

Vi har i dag en webshop B to C, hvor vi sender alle vores ordre idag pr. brev med Post Danmark. Eftersom vi skal igang med B to B marked, ønsker vi at sende alle vores ordre både fra B to C og B to B via UPS.

Spørgsmål:

- Hvordan integrerer man e-conomic og UPS, så der automatisk dannes en adresse label?

- Kan der ses tracking nummer til webshop eller e-conomic, så derefter sendes videre til kunden?

Jeg har fundet følgende oplysninger på UPS hjemmeside: http://www.ups.com/content/dk/da/bussol/browse/integrating-shipping-software-apis.html

 

Jeg håber der findes en mulighed eller det kan laves..

Skriv eller ring endelige, hvis du har en løsning på dette setup .

Mvh.

Frederik Madsen

Hunters Video A/S

Mobil: 23378669
spurgt 10 Jun, 2014 i Forslag » Teknik og drift af frmad1 (860 points)
status opdateret 10 Jun, 2014 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Frederik

Mange tak for dit indlæg :)
I forhold til en integration mellem e-conomic og UPS, så skal dette ske gennem vores API. Jeg vil derfor anbefale, at du tager kontakt til vores API team på api@e-conomic.com eller skriver et indlæg på vores API forum.
De har en bredere viden omkring API og kan give dig svar på, hvordan denne løsning evt. kan blive til virkelighed - der kan være forhold der gør, at jeg ikke tør love det kan lade sig gøre, det vil de i hvert fald kunne give dig svar på. Hvordan integrationen helt præcist vil komme til at fungere, hvis det lykkedes det vil der i forbindelse med udviklingen blive taget stilling til.   

Vi har tidligere haft henvendelser omkring pakkesystemer integreret med e-conomic, du kan bla. se et tidligere indlæg her, hvor ekontoret har været inde og lave en integration, så det kan lykkedes, da det er noget e-conomic ikke selv kan håndtere, så skal vi på dette punkt have hjælp udefra. Vil derfor klart anbefale du tager kontakt til vores API.

Jeg håber ovenstående bringer dig tættere på målet og du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt har du spørgsmål :)


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 10 Jun, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”