forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Videresend e-mail-faktura direkte til bilagsmodul

+2
Jeres accepterede filformater er jpeg, jpg, tiff, pdf, gif.

Fakturaer på mange af vores internetkøb kommer i simpelt mailformat... ville være meget tidsbesparende at de kunne videresendes direkte til e-conomics.

Er der en chance for at man vil kunne det på et tidspunkt?
spurgt 6 Jun, 2014 i Forslag » Indscanning af mg (140 points)
opdateret 20 Jun, 2014 af mg

1 Svar

Hej Mg

Mener du hermed at jeres internetkøb ikke indeholder en pdf af dokumentet, enten vedhæftet som fil eller link?

Det er imidlertidig ikke noget vi vil implementere, da omdrejningspunktet i vores modul er at der ligger et decideret dokument der kan indlæses.
Det du kan vælge at gøre, er at "udskrive" mailen, gemme den som pdf format og så indsende den til din e-conomic aftale.

Men i denne omgang vil jeg afvise forslaget.

Håber svaret har kastet en smule lys over sagen.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 10 Jun, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Hej e-conomic.
Jeg stemmer også for at en e-mail bare skal kunne sendes videre direkte til ens bilag e-mail adresse.
Mange leverandører sender ikke faktura som vedhæftet PDF, men blot en e-mail hvori alle nødvendige informationer til vores bogføring står.
Ja, det er rigtigt at så kan man sidde og lave en e-mail om via CutePDF til en PDF og så vedhæfte den til en ny e-mail man laver og så sende den. Men det er meget tidskrævende!

Så jeg stemmer et STORT - JA TAK til at får man en e-mail faktura som indeholde alt brugbart til ens bogføring, så skal man kunne sende den videre ved ét mus-klik.
I kunne implementere det på den måde, at indeholder den modtaget e-mail ikke nogen vedhæftning, så er det nok fordi indholdet af selv e-mail ER en faktura, der blot skal tolkes og laves til en JPEG eller PDF i jeres back-end.

Mvh.
Henrik
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”