Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Udksriv faktura 0 Hej Hvor kan jeg styre fakturaudskrift med kopi og tildeling af printer med flere bakker ? Eller bare et godt råd til hvordan andre gør. Man kan jo bogføre en faktura uden at udskrive den. Tak. lukket løst spurgt 18 Apr, 2011 i Spørgsmål » Andet af ctorp (2.1k points) status opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. 1 Svar Bedste svar Hei Jeg bruker et program som heder Automatic Email manager fra http://www.namtuk.com/. Så alle mine kunder som ikke har e-post sendes til en egen faktura@xxx.dk adresse. Så er min Brother skriver med to bakker instrallert to ganger, en med hver sin skuf som standard skuffe. Så når jeg kommer hjem fra arbeid (alt fakturering sker i bilen så ligger fakturaene der ferdig til å sendes Kim besvaret 16 Maj, 2011 Spørgsmål af KimP (600 points) valgt som bedste svar 18 Okt, 2012 af frederiknielsen Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.