forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Periodisering og fejl ved visning

0
Periodisering. når jer under regnskabsår trykker på periodiseringsknapperne kommer der et blank billede frem.

Mine posteringer ryger rigtigt nok ned på konto for forudbetalte poster, men den sidste funktion kan jeg ikke få til at virke---Hjælp
spurgt 14 Apr, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Lin (250 points)
status opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen

4 Svar

Bedste svar
Hej Line,

Ok det lyder mærkeligt. Jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe dig videreher. Jeg vil anbefale dig at ringe til vores hotline (8820 4841) eller skrive til vores mail info@e-conomic.dk. Du kan evt. spørge efter Svend, han plejer at være kyndig på området.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 18 Apr, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej Lin,

Som jeg læser det, så bliver det helt blankt det billede der kommer frem, men der åbner sig et nyt vindue? Hvilken browser bruger du? Såfremt man bruger Safari, har jeg hørt om andre med samme problem - så måske hvis du prøver i FireFox vil det hjælpe?

Jeg hører gerne om det kan være det.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 18 Apr, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej igen,

Jeg bruger normalt explore og nu har jeg også prøvet firefox, men det nye vindue der åbner er fortsat blank, når jeg trykker vis

Venlig hilsen

Line
besvaret 18 Apr, 2011 Spørgsmål af Lin (250 points)
Hej, kan nogen hjælpe mig.

Jeg kan fortsat ikke periodisere. Mine posteringer har flyttet sig ned på konto for forudbetale posteringer, men jeg kan ikke få systemet til at tilbageføre beløbene via periodisering. Når jeg trykker vis får jeg et blankt billede.
besvaret 18 Apr, 2011 Spørgsmål af Lin (250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”