forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Serienummer styring

+1
Det er stadig et kæmpe problem for mange af jeres kunder at der ingen understøttelses er for serienumre i e-conomic. Jeg vil rigtig gerne registrrere serienumre på mange af mine produkter. ikke via excel, ikke via itnvision modul app, ikke via katagorier men rigtig integreret i economic som en ordentlig og fungerende løsning. Jjeg vil faktisk også gerne betale for det, hvor laver i ikke et serienummer modul?

Med venlig hilsen

Allan Bøgild Pedersen
Bogild IT
spurgt 29 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af abp (2,850 points)
status opdateret 5 Jun, 2014 af Camilla Jesswein

2 Svar

Hej Allan

Mange tak for dit indlæg :)
Har har fuld forståelse overfor, at det er et problem for jer med serienumre at anvende e-conomic. Årsagen til, at denne funktion ikke længere er en del af e-cnomic er, at e-conomics lagermodul er meget simpelt og vi har forsøgt at gøre det så enkelt og brugervenligt, som muligt. Derfor er der begrænsninger inden for modulet og med det følger funktioner vi ikke har i e-conomic og her er serienumre en af dem.
Udover dette så har der også været nogle udviklingsmæssige komplikationer omkring dette der også har været en af årsagerne til, at det er valgt at blive fjernet fra systemet.

Da vi nu ikke har denne funktion, så er det derfor vi har valgt at integrere med Itnvision eller benytte Excel, så muligheden stadig er der for, at benytte e-conomic, da vi stadig ønsker at ramme så mange kunder som muligt, så er det ikke en afvisning ved brug af serienumre, det kræver blot hjælp udefra.

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 5 Jun, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
Hej Camilla,

Hvis i virkelig ønsker at serienummer skal implementeres af tredje part f.eks. itnvision så må i altså gå i et tættere samarbejde med dem og få det integreret ordentlig inde i den eksisterende grænseflade. Det eneste samarbejde jeg kan se i har lavet med itnvision om dette modul er at i har givet dem afgang til api'et som alle andre og så måske testet app'en bagefter.
Lad dem da komme helt ind i ordrebileddet og intrigerer i mener da ikke at det kan være en løsning at man går ind i e-conomic opretter ordre, går over i et andet system tilføjer serienummer, tilbage til e-conomic og bogføre?
Dit forslag om at bruge Excel vælger jeg at se bort fra af indlysende årsager.
Hej

Vi har en serienummerstyrings app til e-conomic

Funktionaliteten af vores serienummer app kan ses på følgende link:

http://itnvision.dk/skjultesider/sale/serienummer?popup=1&theme=clean&type=CmsJquery

Hvis i vil læse lidt mere om den så er vores hjemmeside en god mulighed:

http://itnvision.dk/ordreregistrering

app´en er integreret i e-conomics brugerflade og fungerer som en helhed sammen med e-conomic.

Hvis i vil prøve den så ring på 7025 7600 eller send en mail php@itnvision.dk

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 5 Jun, 2014 Forslag af Per Holm Pedersen (18,020 points)
Hej Per,

Alt respekt for det modul du har lavet, du har udnyttet de muligheder som e-conomic giver.

at kalde den integreret og fungerende som en helhed med e-conomic vil jeg kalde en tilsnigelse. det er en separat webside der ligger på sin egen fane i e-conomic. det kan jeg også få Google til.

Jeg synes du skulle overveje at lave et nyt ordre /fakturerings internface hvor det var integreret i, så var det mere brugbart.
Mit tilbud om at teste app´en står ved magt.
Løsningen er integreret i e-conomic brugerflade og bliver derfor oplevet som en samlet løsning.

Jeg synes du skal tage imod tilbuddet om at prøve app´en inde du kommenterer apps muligheder - det giver trods alt det bedste indblik
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”