forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Lav det venligst om, så man kan følge med i fakturering

+2
I det gamle economic kunne man følge med i faktura og bogføring. Det kan man ikke. Så Jeres vurdering er forkert. Det bør absolut implementeres.

Det øger risiko for fejl og gør systemet langsommere at man ikke kan følge med.

Venligst lav det om.
relateret til et svar til: Overblik ved fakturering
spurgt 27 Maj, 2014 i Forslag » Fakturalayout af legoland (760 points)
status opdateret 8 Jan, 2015 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej Legoland

Tak for dit indlæg

Som Camilla skriver i det relaterede indlæg, så kan man, når man har gemt fakturalinjen trykke Esc for at ryge tilbage til fakturakladden, her får man så et overblik over de linjer man har tastet og man kan kontrollere dem for eventuelle fejl.

Når dette er sagt, vil jeg medgive at det ikke er første gang vi hører dette, og at vi for tiden undersøger mulighederne for at lave en løsning der giver et øjeblikkeligt overblik. Hvilket muligvis kunne blive noget i stil med den posteringsoversigt der er tilknyttet modal-vinduet i kassekladden.
Dette er dog ikke noget  der ligger fast, men det er noget af det der bliver kigget på.

Eftersom der var en hel masse muligvis og hvis'er i ovenstående, vil jeg sætte dette indlæg som overvejes, således jeg kan give en opdatering når vi er nået nærmere en konklusion

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 30 Maj, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”