forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

"bladre" i abonnement mondulet

0
Jeg arbejder udelukkende i abonnement, var det muligt at få en "bladre" funktion?

I dag skal man først oprette abonnementet, ned og finde den man har oprettet i kartoteket, dernest klikke på tilføj vare, når varen er tilføjet skal man igen tilbage til abonnements kartoteket og finde sit abonnement for derefter at klikke på vis abonnement så man kan tilføje den betalene kunde.

Det kunne være hensigtsmæssigt hvis man kunne bladre videre til næste funktion og ikke tilbage til kartoteket melle de forskellige tilføjelser.
spurgt 21 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af 954870 (220 points)
status opdateret 19 Aug, 2014 af Lauris Sørensen

3 Svar

Hej 954870

Tak for dit indlæg og dit fine forslag.

Jeg kan sagtens se din ide, med at kunne bladre mellem funktionerne i det enkelte abonnement, vi har dog allerede muligheden for at bruge knappen "Tilbage til abonnementer" både under varer/ydelser og under abonnenter.

Jeg vil dog tage dit forslag med videre, og drøfte med udviklerne hvad mulighederne er for at gå videre fra én funktion til en anden.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 26 Maj, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)

Hej 954870

For lige at holde dig opdateret i forhold til dit forslag, så vil jeg gøre dig opmærksom på at det er blevet prioriteret, og at vi dermed arbejder på at implementere en god løsning til dette.

Jeg vil opdatere dette indlæg når der er konkrete nyheder smiley

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 3 Jul, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Det lyder rigtig godt, det vil jeg se frem til.

Med venlig hilsen
Lisbeth Wahlers
Hej Lisbeth

Det glæder mig at opdatere dette indlæg, og informere dig om at det med vores markedspakke pr. dags dato er dit forslag om at have tilknyt varer/ydelser direkte under abonnenter og vice versa. Så nu kan det lade sig gøre at "bladre" i abonnement modulet, uden at skulle cykle frem og tilbage mellem oversigten :)

Håber du får god fornøjelse af funktionen.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

besvaret 19 Aug, 2014 Forslag af Lauris Sørensen (34,900 points)
Tusinde tak - og det virker :-)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”