forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Opsætning nyt regnskabsår

0
Hej

Jeg har afsluttet 2010 og oprettet en ny kassekladde til 2011. Men når jeg klikker på fanebladet Bogføring, ender jeg stadig på 2010 og ikke min nye kassekladde. Jeg synes ikke, jeg kan finde noget hjælp til opsætning nogen steder her i forum.
spurgt 16 Jan, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jojoba (290 points)
status opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen

3 Svar

 
Bedste svar



Hej,

Ja det kan du sagtens. Og hvis du ønsker en ny kassekladde kan du også det. Det eneste du skal være opmærksom på er bilagsserien.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 10 Feb, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 18 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej,

Når man klikker på bogføring vil man altid komme til den øverste kassekladde.

Er du færdig med 2010? Så ville jeg evt. slette denne, således vil 2011 hvis det er den næste i rækken, komme øverst.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 17 Jan, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Sikkert et dumt spørgsmål: Hvis jeg sletter kladen for 2010, kan jeg så stadig f.eks. ompostere vedr. 2010? F.eks. fandt jeg lige i dag fejl i nogle posteringer (da jeg skulle indberette moms og det ikke stemte med mine køb fra EU), så jeg måtte fortryde lukning af regnskabet.

Jeg havde en revisor til at lave regnskabet for mig sidste år, og hun lod også kladden for 2009 stå, men det var så åbenbart oprettet efter 2010 for sidstnævnte har et lavere id.
besvaret 9 Feb, 2011 Spørgsmål af Jojoba (290 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”