forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Vedhæft fil til kontoudtog/rykker.

+1
Ved fakturering kan man vedhæfte en fil til fakturaen som et godt suplement.

Den samme facilitet mangler ved kontoudtog/rykkere, hvor det ofte kan være smart at vedhæfte en kopi af de(n) faktura(er), der rykkes for.

Det kan gøres elegant ved, at der i venstre side af skærmbilledet indsættes et boks ud for hver enkelt faktura med det formål at afkrydse for at vedhæfte den pågældende faktura.

Det vil være en forbedring af systemet.
spurgt 14 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (23,870 points)
status opdateret 15 Maj, 2014 af PeterLuthman

1 Svar

Hej Erik,

Dét er jeg meget enig i, vil være rigtig smart - og det kan man faktisk allerede: Hvis du redigerer opsætningen af rykker-skabelonen under "Design og layout", kan du sætte flueben i "Medtag fakturaer" - så indsættes de på den enkelte rykker indgåede fakturaer automatisk i slutningen af PDF'en. Du kan endda få indsat et valgfrit vandmærke (fx "KOPI") på fakturaerne i samme forbindelse :-)

 

Mvh.

Christian Estrup

Development Director

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 15 Maj, 2014 Forslag af Christian Estrup (19,430 points)
Tak for svaret. Det med vandmærket kan være OK, men hvis kunden ikke tidligere har modtaget fakturaen, er det måske ikke så smart.
Ved at afkrydse, at man altid vedhæfter fakturaerne, sender man måske en masse unødvendige dokumentation, hvorfor den individuelle løsning må være den bedste.
Har du 100 kunder, som kræver rykkere, så vil de hver gang, både ved kontoudtog, rykker 1, 2 og 3 få fakturaerne tilsendt. Det synes jeg, er meget i overkanten. Normalt kender man sine lus på travet.
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”