Informizely customer feedback surveys

Status på afsendelse via EAN

0
Jeg har i den seneste tid haft bøvl med kunder der ikke har betalt deres fakturaer.

Det viser sig dog, at de heller ikke har modtaget deres fakturaer. Dette kan jeg først verificere, idet jeg kigger under ?Udgående Post?.

Det undrer mig meget, hvorfor man ikke modtager en besked, når en elektronisk (el. for den sags skyld en e-mail) ikke er modtaget. Det kunne være på en indtastet administrator e-mail.

Det må da være et væsentligt punkt at arbejde på ? helst asap!

--

EDIT:

Det viser sig, at EAN fakturaer med status sendt godt kan være modtaget af kunden. Status skal altså ikke nødvendigvis være modtaget for at kunden har modtaget fakturaen??
Det skal her nævnes, at der er tale om offentlige institutioner.
lukket
i Spørgsmål » Andet af (490 points)
opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej,

Tak for dit forslag.

Vi tager alt den information vi får fra modtageren og registrere dette. Nogle gange kan vi se den er modtaget og andre gange sendt.

Forslaget er dog lagt i vores forslagsdatabase, da fanebladet dialog kan give en besked om at dette er mislykkedes. (eller en mail) Mit råd vil dog altid være at gøre udgående post til en fast del af sin fakturerings procedure.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Spørgsmål af (152k points)
valgt som bedste svar af
Jeg synes det er nogle rigtig gode forslag Thauser kommer med, specielt rabat-pris i kr. ville være rar.

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

Spørgsmål af (15.8k points)