Jeg bogfører en del omkostningsfakturaer, hvor jeg på leverandøren har udfyldt "udgiftskontoen". Når jeg taster i kassekladden, ville det være en stor hjælp, hvis der under kontonr. sås kontonrs tekst. For selv om det typisk er det korrekte kontonr., som er ufyldt på leverandøren, kan der jo være afvigelser, og en hjælpetekst gør at man ikke behøver at søge på kontonr. for at tjekke....
Mine kassekladder har jeg opsat med "dato" som 1. felt. Det er OK at d.d. dukker op som forslag, MEN det er temmelig irriterende, at man skal slette hele datoen for at kunne taste den dato, man ønsker. Mit ønske er, at når man taster i datofeltet, så "forsvinder" den "forkerte" dato straks.
Samme problem er der i fordelingsnøglerne. Jeg har mange fordelingsnøgler, hvor jeg har valgt at gemme beløb. Men mange gange skal beløbet ændres, og så er man tvunget til at slette beløbet, inden det korrekte beløb kan tastes.
vh Bodil
PS jeg ved ikke om ovennævnte allerede er oprettet som forslag - Det kan godt være noget tidskrævende at søge her på siden...