forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Felt til tarifkoder og generelt oprettelse af nye felter

+2
Hejsa

Jeg har i dag på chatten konkluderet, at I ikke har et felt til tarifkoder og at man ikke kan oprette nye felter tilknyttet en varegruppe. Kan det være rigtigt?

I et andet indlæg bliver der snakket om en app til tarifkoder - uden rigtigt at blive klogere på det.

Alt hvad I kan hjælpe med ifm at tilføje nye felter og/eller et felt til tarifkoder vil være til meget stor hjælp

Venlig hilsen

Neel
spurgt 13 Maj, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Arcane Tinmen (880 points)
opdateret 15 Maj, 2014 af PeterLuthman

1 Svar

Hej Neel

 

Tak for dit indlæg smiley

 

Det er fuldstændig korrekt, hvad du har fået af vide gennem vores chat - desværre kan man sige i dit tilfælde. Vi har ikke noget felt til tarifkoder og man kan heller oprette sine egne ekstra felter på hverken varer eller varegruppe.

 

Det man evt. kan gøre er at benytte et af de felter der er på varerne i forvejen, og så blot omdøbe dette felt på fakturalayoutet. Jeg ved dog ikke om du umiddelbart kan se et felt, hvor det kunne give mening for jer. Umiddelbart tror jeg det bliver svært, da jeres varekartotek sikkert i forvejen udnytter stort set alle de ting der kan udfyldes.

 

Derfor kan jeg desværre kun henvise til dem der bliver skrevet om i det andet indlæg, som du også har været inde og kigge på. Nemlig evt. at tage fat i vores partner, der har en integration som kan hjælpe dig med det.


Med venlig hilsen

Peter Luthman

Online regnskabsprogram
 

besvaret 15 Maj, 2014 Spørgsmål af PeterLuthman (10,290 points)
Det er vi godt nok bare rigtig kede af. Vi har drøftet om vi kan undvære nogle af de andre felter - desværre med det ærgerlige udfald.

Hvordan får vi fat i jeres partner?

Og,

ville det være muligt at få jeg til at lave et/flere ekstra felt/felter? (Altså i fremtiden)
Hej igen Neel

Ja - det har jeg fuld forståelse for, rigtig ærgerligt, når man sidder i situationen og har brug for noget som vi nu ikke kan.

Du kan komme i kontakt med dem her: http://itnvision.dk/e-conomic-kontakt

Som udgangspunkt laver vi udvikling til så mange som muligt, og vi tager ikke betaling for at lave specifikke opgaver rettet mod enkelte kunder, så hvis et sådan felt skulle implementeres ville det være fordi, vi her på forum oplevede en stor efterspørgsel efter det. For at være helt ærlig tror jeg ikke det er så sandsynligt, ikke for at være negativ, men blot for at give dig den ærlige klare information.

Jeg håber dog i finder en løsning i samarbejde med ITN Vision eller en anden partner.

Med venlig hilsen
Peter Luthman
Hej Peter

Tak for dit ærlige svar. Vi må prøve at finde en anden løsning på problemet.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”