Hej Peter.
Der er rigtig mange ting jeg kunne tænke mig, men jeg vil dog alligevel begrænse mig i dette indlæg. Mit største ønske må være at e-conomic IKKE implemtere nye ting, uden at have haft en testgruppe der bruger samtlige moduler, testgruppen skal være sammensat af uafhængig brugere. Jeg ved godt at det kan være omkostningsfuldt, men det vil redde mange "bøffer".
Hvis du f.eks. ser det billede jeg har uploaded, kan du se hvad jeg mener, mens jeg fakturerer kan jeg se at det er den rigtige sag, den rigtige referent, det rigtige EAN nr. m.m. Alt sammen på et skærmbillede. Når jeg ændrer i teksterne ved pilene, gør jeg det i vinduet lige over, og jeg følger med i alt hvad jeg laver. Ikke noget med at skifte rundt i forskellige vinduer der lukkes op og i. Dette er blot én af de mange ting der gør forskellen i det daglige arbejde.
I disse museskadetider vil det være rigtig smart med genvejstaster for alt (jeg mener ALT), I kan risikere at arbejdstilsynet nægter at vi, som ansatte, må bruge jeres program, når der eksisterer lignende programmer der skåner hænder og arme.
Mht. implementeringen, ville jeg godt have haft en mail i god tid, og chance for at skifte mellem fladerne, for at få den fulde forståelse, mens jeg sætter mig ind i den nye brugerflade. Jeg har fået mail d. 19/12 hvori der står at jeg ikke er tvunget til at bruge den ny flade, og så en mail efter implementeringen, hvor der står at nu er det en realitet. Jeg har kontaktet jeres hotline i onsdags, og de siger de har sendt en mail for en uge siden, jeg har bedt om at få den gensendt(læs:ikke en nyskreven), og jeg venter stadig, det kunne tænkes at vores mailserver ikke er optimal og denne mail måske er gået tabt, ikke fordi jeg har oplevet det før.
Og med hensyn til termerne, så det fint med mig, når jeg laver en kreditnota, skal jeg huske at det hedder leverandørnota, det kan jeg sagtens. Og nu vi er igang, hvad med at vi bytter om på debet og kredit, så står omsætningen i plus, det er da meget nemmere at forstå, for de nye selvfølgelig.
Og så vil jeg da gerne lige slutte af med noget positivt. Når jeg opdager fejl, det være sig scripts eller andet, så reagere i hurtigt og effektivt, tak for det! Og jeg forventer heller ikke at jeres program altid er fejlfrit, for så skulle det være første gang jeg ser et fejlfrit program. produktet har været godt, og jeg er ikke i tvivl om at det kan blive godt igen..