forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sortering af varer på leverandørfaktura

0
Jeg har et forslag til det skal være muligt at sortere varer på en leverandørfaktura, som man er i gang med at indtaste, efter den rækkefølge som man har tastet den ind i.

Ikke alle leverandører sortere efter varenummer eller alfabetisk. Nogle sortere tilfældigt eller efter deres lokationer i deres systemer. Derfor vil det hjælpe fejlfindingen (Såfremt man ikke kan få fakturabeløbet til at stemme), at kunne vise varelinjerne i den rækkefølge som man har tastet dem ind i, i stedet for sortering efter varenummer, som er standard i dag.
spurgt 6 Maj, 2014 i Forslag » Lager af rito (570 points)
status opdateret 13 Maj, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

2 Svar

Hej Rito

Tak for dit forslag.

Jeg er ret sikker på at hvis man sortere efter en af de kolonner som man ikke bruger så vil den rent faktisk sortere efter den rækkefølge som de er oprettet i.

Så derved vil du kunne omkring dette. Det kunne helt sikkert være mere elegant med en for for rækkefølge i hvordan de er oprettet, men med henblik på at det kan lade sig gøre og det ikke er et behov vi er stødt på før, så vil der være andre forslag som er prioriteret højere end dette, lige i øjeblikket.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 13 Maj, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
Du er simpelthen "Ret sikker på..". Var det ikke en ide at du testede det inden du svarede? Jeg har netop prøvet alt og søger vejledning i at få det til at virke.
besvaret 13 Maj, 2014 Forslag af rito (570 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”