Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Kan I oprette nepalesiske rupees 0 Hej Jeg har mange posteringer i nepalesiske rupees. Kunne denne valuta blive oprettet? Mvh Anne Mette Nordfalk gennemført spurgt 29 Apr, 2014 i Forslag » Andet af ANO (120 points) status opdateret 30 Sep, 2014 af ☺Camilla Jesswein Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar Hej Anne Mange tak for dit indlæg. :) Dejligt du ønsker ny valuta, det er helt sikkert noget vi vil overveje, så vi er opdaterede på valuta. Endnu engang mange tak og god aften :) Med venlig hilsen Camilla Jesswein Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 29 Apr, 2014 Forslag af ☺Camilla Jesswein (29.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Anne Jeg har nu den rigtig gode nyhed denne tirsdag: Nepalesiske rupees er nu oprettet i e-conomic, så du kan nu kan du bogfører i denne valuta. Jeg vil endnu engang sige tak for dit forslag og ønske dig en god tirsdag Med venlig hilsen Camilla Jesswein Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere e-conomic support - Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret besvaret 30 Sep, 2014 Forslag af ☺Camilla Jesswein (29.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.