forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Faktura pr. mail

0
Jeg sender i videst muligt omfang altid fakturaer pr. mail (og er iøvrigt meget begejstret for den måde det fungerer på).

Der er dog en ting, som jeg har lidt svært ved at håndtere: Når jeg indtaster en mail-adresse på debitoren i Faktura-e-mail, så kunne det være skønt, hvis fakturaen altid blev sendt til denne mail.
Det er dog således (såvidt jeg har erfaret), at såfremt der er en fast kontaktperson sat op på debitoren, så er det som udgangspunkt dennes e-mail der sendes til. Er der en vej rundt om det ?

Claus Aaberg Lundqvist

 

Lersø Park Allé 107

2100 København Ø

Tlf.: +45 31 36 69 91

Mail: caa@cleandesk.dk

www.cleandesk.dk

spurgt 23 Sep, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Claus Aaberg (780 points)
status opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Claus,

Du har altid mulighed for at sende din mail direkte til kunden. Det gøres ved at klikke på fanebladet faktura og så evt. skjule oversigten hvis der kommer en sådan frem. Ellers så har du dine debitorer liggende på en lang liste. Hvis du over den blå bjælke ca. midt på, der står debitor opsætning. Så skal du sætte et flueben i: Send altid til kundens e-mailadresse.  Så vil det altid sendes til den registrerede e-mail hos kunden.

Se mere om debitoropsætning her - http://wiki.e-conomic.dk/faktura/standardopsaetning-af-debitorer

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 23 Sep, 2010 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 18 Okt, 2012 af frederiknielsen
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”