forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Markering af de kassekladder, der er posteringer i

+7
Hej e-conomic

Det irritererer mig at når jeg går ind i regnskab, og dermed ude i siden kan se de forskellige kassekladder, at jeg så er nødt til at åbnde dem alle sammen for at kunne se, om der ligger nogle posteringer i nogen af dem, der ikke er bogført.

Jeg tænkte om i ikke kunne lave en funktion, som automatisk markerede de kassekladder, der ligger posteringer i?

Det kunne eksempelvis være ved at en kassekladde automatisk blev markeret med rød skrift, når der er posteringen i den.

Ovennævnte ville betyde at blot du klikker på regnskab foroven, så har du straks overblik over, hvilke kassekladder, der er posteringer i, som ikke er bogført.

Det bør være rimeligt simpelt at udarbejde en sådan funktion.

Håber også i syntes det er en super ide.

Med venlig hilsen

Michael Larsen

Revisor, Cand.merc.aud

Revisionsfirmaet Michael Larsen

I samarbejde med Statsautoriserede revisorer

Stævnen 72

3070 Snekkersten
spurgt 20 Apr, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Larsenrevision (220 points)
status opdateret 17 Dec, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

4 Svar

Bedste svar
I forbindelse med denne uges opdatering er der nu kommet nummer på ud for kassekladderne så det er muligt at se hvilke kassekladder der igger posteringer i.

Jeg håber dette kan lette arbejdet i forbindelse med at finde frem til kassekladder med kladdeposteringer i. :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Dec, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
valgt som bedste svar 17 Dec, 2014 af Steffen E
Det ville være meget handy, specielt hvis man har en kassedifference på 1 kr. fordi  en eller anden på et tidspunkt har leget med et par posteringer i en testkladde, og glemt at slette disse.....  men disse posteringer trækkes fra / lægges til  i den overordnede status på beholdningskonti i en anden kladde (!)

Mvh

Robert Nissen
besvaret 22 Apr, 2014 Forslag af Robert (2,090 points)
Hej Lars

Tak for dit forslag

Jeg ved det har været oppe og vende før - og at der er et ønske om dette. Så jeg vil sætte dette forslag til Overvejes så det kan komme med på næste prioriteringsmøde.

Der vil blive opdateret herinde på indlægget når der er nyt.

Om det lige bliver en rød markering tørt jeg ikke sige - men en markering af at der ligger noget i kassekladden kan jeg dog godt følge dig i vil være rart. :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 22 Apr, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
En opdatering til dette:

Forslaget er blevet prioriteret og der vil blive opdateret herinde på indlægget når der er nyt omkring funktionen.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 16 Jun, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”