forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kunde note... Gør den dog brugbar!

+2
Under "Kunder" kan man have noter! og typer (der er en god video til hvordan man opretter typer..

Jeg skriver mange noter om mine samtaler med kunderne og aftaler etc.

Men det NOTE felt man kan skrive i er 1 linje... på 25 karakterer.... så det er UOVERSKUELIGT!

Hvordan får jeg ”beskrivelse” feltet, til at være større end en enkelt linje (der står max 5000 tegn…), at skrive i en 25 bogstavers rulle på langs felt er da OLD-NORDISK??

Et NORMALT note felt er 4-6 linjer og ca. 40 tegn bredt

Jeg vil have et NOTE felt … STORT og flere linjer synlidt!
spurgt 16 Apr, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Netz (620 points)
status opdateret 16 Jul, 2014 af Camilla Jesswein
Helt ENIG note på kunde kan ikke bruges, jeg har tidligere efterlyst TYDELIG tegn på at der er en note på kunden. Vi ville bruge den til tydeligt at vise at denne kunden skal betale forud, en vigtig detalje.
Jeg kunne også godt tænke mig at man kunne knytte et skannet bilag, til kunden evt hvor varen skal sættes.
Så enig kunde note på kunde er IKKE anvendelig som den er nu.
GØR NU NOGET VED DET, så den kan anvendes.
Mvh jeanette
Jeg er helt enig i at der bør gøres ved noterne. De er næsten ubrugelige som de er nu.

Vi bruger noter til at skrive bl.a. rykker oplysninger. Modtager vi svar fra kunden på mail, har vi tidligere kopieret svaret ind i noterne (med kort emnetekst og svaret i beskrivelsen). Det er umuligt nu.

Vi håber på problemet bliver løst snarest.

Derudover ønsker vi at det gøres meget mere tydeligt at der er noter på kunden. At man først skal gå i feltet flere, fungerer ikke optimalt. Sæt noter og abonnementer ud så man kan se dem straks.

MVH Heidi

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Netz

Mange tak for dit indlæg :)

Vil give dig helt ret i, at det ikke er særlig overskueligt notefeltet, det giver intet overblik og er meget lille, så det skal vi helt sikkert gjort moderne og feltet større.
Jeg tager derfor foreslaget med videre, til overvejelse.

Igen mange tak for dit forslag :)

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 23 Apr, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
valgt som bedste svar 23 Apr, 2014 af Netz

Hej Netz

Jeg kan nu videregive nyheden omkring, at notebeskrivelses feltet nu er blevet større, på kundenoter.
Det er derfor nu mere overskueligt, som jeg vil give dig ret i, at det ikke var før. 

Jeg vil endnu engang sige dig tak for dit forslag og er håber dette vil hjælpe i dit arbejde. smiley


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 16 Jul, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”