Jeg er ved at lære at postere for første gang - har bugt e-conomic i flere år, men har havde eksterne bogholder - nu forsøger jeg selv og har et sprøgsmål...
Jeg har allerede indskannede alle bilag for 2013 - de ligger i arkivfoldere eller i ubehandlede.
Når jeg opretter en kasseklade fra bankudskriftet, så kan jeg ikke se, hvordan jeg tilknytter et bilag fra ubehandlet - i det ny economic, får jeg i stedet direkte adgang til en valgfri foldert på min egen PC, men ikke "ubehandlede".
Jeg kan selvfølgelig tage bilaget fra min egen PC, men så går der hurtigt rod i de bilag, jeg allerede har uploaded til e-conomic. Kan man overhoved tilknytte bilag fra ubehandlede til en postering i en kasseklade der er oprettet fra bankudskriftet?
Det forekommer mig ellers den mest logiske workflow, at tage bankudskriftet måned for måned, så postere alle transaktioner i rækkefølge - for kun derefter at postere/bogføre undtagelserne - altså bilag, der ikke figurerer i banken. Men dette foruydsætter, at jeg først afstemmer og tilknytter bankposterne.
Er der nogen, der kan give mig et fif?
mange tak / Adrian