forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nyt layout registrering af ordre

+2
I forbindelse med registrering til fakturering, af en leverandør faktura eller af en kunde ordre så er det ikke længere muligt samtidig at se hvad der er blevet registreret, dette er et stort tilbageskridt i forhold til den gamle version. Når man har store registreringer så er det vigtigt at man kan se hvad man har registreret så man løbende kan følge med i at man ikke har begået fejl, det er ligeledes vigtigt at man kan følge med i hvor langt man er nået. Man bliver jo afbrud af telefoner, kunder og kolleger!  Så er det et tilbageskridt at man ikke kan se hvor langt man er nået! Jeg vil derfor foreslå at denne funktionatlitet også implementeres i det nye layout! Der er sikkert også andre steder i systemet hvor problemstillingen gør sig gældende!
spurgt 9 Apr, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Jens Chr. (860 points)
status opdateret 16 Apr, 2014 af Philip Kofod-Nielsen
Jeg er helt enig i, at der skal foretages mange flere klik ud og ind for at opdatere, for løbende at se hvor langt man er nået.

1 Svar

Hej Jens

Tak for dit indlæg.

Som jeg læser dit forslag så er det at når man klikker på Ny varelinje, opretter en ny linje og klikker Gem og næste - så opdatere den ikke bagved selve vinduet så man kan se hvad man har oprettet.

Det er noget vi har overvejet før, men da man kan klikke på Gem og den derved vil opdatere det hele så man igen kan se hvor langt man er nået. Der ligger et forslag i forvejen herinde om at den skal kunne opdatere inde bag ved selve modalvinduet så man i det mindste vil kunne følge med der.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 16 Apr, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
Hej Philip!
Det er rigtigt forstået! I den gamle udgave kunne man hele tiden følge med hvor langt man var nået. Grundlæggende gælder problemstillingen for oprettelse af ordrer, fakturaer, leverandør fakturaer. Det er de steder som jeg bruger, men jeg kan forestille mig at problemstillingen også gør sig gældende for andre steder hvor man opdatterer eller opretter mange linjer. Så grundlæggende er det et funktionalitetstab i forbindelse med opgraderingen til nyt layout!
Jeg ser frem til I finder en løsning
Og lige til indledningen. Ja det er da rigtigt at man kan hoppe ud af processen for at se hvor langt man er kommet. Men set fra et brugersynspunkt så skulle det jo gerne hele tiden blive lettere og ikke mere besværligt at anvende systemet!
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”