Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Det nye e-conomic

0
Det er nok ikke ubekendt, at jeg er meget skeptisk overfor FORANDRINGERNE i det nye e-conomic.

Heldigvis er jeg ikke tvangsflyttet endnu, og tak for det. Jeg smugkigger dog en gang imellem i det nye e-conomic, og mit seneste kig var i salgsfakturaer. Jeg ville slette en linje. I den gamle version skal man pege på "krydset", hvorefter man bliver spurgt, om man vil slette linjen.

I det nye e-conomic skal man først afkrydse feltet yderst til venstre, derefter klikke på krydset til højre og efterfølgende bekræfte sletningen. Hvad har I gang i. En forøgelse på 50%. Ja, der bliver arbejde nok til både brugere og programmører.

Jeg kan ligefrem fornemme, hvordan programmøren sidder og arbejder: Hvad er næste skridt i arbejdsgangen, nå javel, så må vi hellere vise brugeren, hvordan det hele fungerer; så vi laver lige et ekstra klik, et ekstra kartoteksopslag eller åbner endu en dialogboks.

Hvornår hiver I nogle af dompapperne til brugere ind for at hjælpe Jer til et brugervenligt system med forbedringer i stedet for forandringer?
i Spørgsmål » Andet af (350 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej 56

Det er heldigvis ikke korrekt smiley

Der er fortsat et kryds ud for den enkelte linje og du kan ved klik herpå slette en linje - derudover kan du ved at trykke på delete slette den aktive linje.

Så prøv at kigge igen - det skulle meget gerne fungere helt på samme måde som tidligere.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
OK. Her til morgen var det fortsat sådan, at det slet ikke virkede i Opera og kun virkede som beskrevet i Chrome. Nu har jeg igen prøvet kl. 9.55 med forskellige resultater, men nu er det pludselig i orden. Men hvorfor?
Jeg kan ikke forklare hvorfor du oplever en forskel - det kan være et cookie problem - de nyere webteknologier som ny e-conomic baserer sig på kræver mere af browseren og der er derfor også flere elementer som af den ene eller anden årsag ikke bliver vist hensigtsmæssigt - også derfor vi anbefaler at man opdaterer sin browser og tillader at den opdaterer automatisk såfremt det er muligt.