forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Automatisk send ikke

0
Hej.

 

Nu har jeg lige lavet en abonnementskørsel og skal bogføre og sende mine fakturaer, og efter jeg har gjort det ved en del, finder jeg ud af at, selvom om man trykker på knappen bogfør og send, så står den i popup vinduet til "send ikke".

 

Dette er lidt misvisende og normalt når man bogfører en faktura og trykker bogfør og send, så er meningen at man vil sende og ikke det modsatte.

Så det gav lige en masse ekstra arbejde.

 

Kunne det ikke være en idé at den stod til automatisk "send via mail" og så kunne man manuelt lave dette om hvis det mod forventning ikke er hensigten.

Håber i forstår hvad jeg mener og den ikke eksisterende logik i det.

Hilsen Birgitte
spurgt 2 Apr, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af BSN (360 points)
status opdateret 4 Apr, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

1 Svar

Hej Birgitte

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt forstå at det kan undre at den ikke sætter dem automatisk i Send som e-mail, hvis der er e-mailadresser på alle kunder. Det er f.eks. det den gør hvis man går ind på en enkelt faktura og bogfører den.

For de fleste vil dette ikke have så voldsomt stor betydning da man kun skal flytte den fra Send ikke til Send som e-mail én gang - nemlig når man skal bogføre sine fakturaer.

Jeg vil dog ikke afvise at det kommer til at blive lavet om på et tidspunkt, men lige i øjeblikket har vi en hel del forslag som kan ramme flere og som vi i den nærmeste fremtid vil bruge vores ressourcer på.

Men det er med i baghovedet, så ligger det lige til højrebenet på et tidspunkt at ændrer dette med de check af kriterier det måtte medfører, så vil det blive ændret.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 4 Apr, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
overvejes× 106
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”