forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nyt Layout på E-conomic

+2
Kære e-conomic

 

Udvikling af interface er fint - men denne gang har I altså IKKE tænkt jer særligt godt om!

Det er "rigtigt pænt" det nye layout - men det er BØWLET at bruge og har givet mig 5 arbejdsgange mere pr kunde end tidligere!

Alt det der fancy pop-up er pisse irriterende for at sige det på godt dansk - specielt fordi man ikke kan se alle relevante oplysninger på sine kunder før man har klikket på 4 forskellige popup-links.

I det gamel interface kunne man let og simpelt se alle oplysninger på hvem der var "Deres Ref" mv.

 

Nu er man nødt til at klikke igennem 2-3 led på kundekortet for at se hvem, hvad og hvorledes og det giver spild-tid i arbejdsdagen!

Kan I ikke lave det således, når man nu alligevel er tvunget til et pop-up vindue at man så kan se ALLE oplysningerne på kunden?

Således undgik man spildtid ifbm at søge referencer mv.

Samtidigt kunne I tilføje et lille notatfelt, hvor man så kunne se seneste notat omkring kunden!

Det ville gøre e-conomic MEGET mere brugervenlig og spare en masse tid!

I modsat fald - hvorledes kan jeg istedet benytte det gamle layout igen???

 

mvh en ikke helt tilfreds bruger ;o)

Hans Uerkvitz
spurgt 24 Mar, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Hans Uerkvitz (220 points)
opdateret 7 Apr, 2014 af Camilla Jesswein

1 Svar

Hej Hans

Er trist over, at høre du ikke er helt tilfreds med det nye layout og at det har givet dig 5 arbejdsgange pr. kunde var bestemt ikke meningen.
Når det er sagt, vil jeg give dig ret i, at der er mange at funktionerne der har "gemt" sig under menuer, hvilket kræver ekstra klik, for at man kan komme ind til sagens kerne.

For at e-conomic forbliver brugervenligt, så har vi udviklet en funktion, der ikke kun sparer klik, men også gør det meget hurtigere at springe rundt i systemet under dit arbejde.
Jeg ved ikke om du har stødt ind i nedstående forum indlæg - du har nemlig muligheden for allerede nu at få denne nye funktion.
http://forum.e-conomic.dk/11156/konkurrence-hvad-skal-vi-kalde-e-conomics-nye-superfeature.

Ønsker du, at prøve dette, så vil jeg med glæde slå det til din aftale, så du kan få lov til at afprøve den nye fede funktion.

I forhold til ønske om notat feltet, så ligger den som tidligere ud for kunden, når du trykker henne på flere så vil det komme frem, har der været ytret ønske omkring dette, det er ikke noget der vil blive prioriteret, du kan læse mere omkring beslutningen i dette indlæg http://forum.e-conomic.dk/10211/note-funktion-debitor-ny-version .

Det vil ikke være muligt for dig, at komme tilbage i det gamle layout. Det er en ændring alle kunder vil gå igennem. Derfor hører vi også gerne fra dig, har du forslag til forbedringer og du er også mere end velkommen til at deltage i de forskellige debatter omkring det nye layout herinde. :)

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Apr, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”