Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




preview pdf problem i ubehandlede og arkivfoldere

0
Jeg tror jeg ar fundet en lille bug...

Når man åbner ubehandlede eller en anden arkiv folder, så får man nu en dejlig ny funktion - "hurtig forstørrelsespreview" af hver pdf bilag, når man lader musen hold over forstørrelsesglasikonet. Det er godt...

Men... Hvis den pågældende bilag er en flere siders bilag med flere end 4 sider, så ligger forstørrelsesikonet lige over hyperlinket til side 4 og 5, Hvis man ønsker at vælge disse, så er det ret svært.

OK, man kan naturligvis klikke på dokumentikonet og åbne en større vindue, for derefter at blade frem til den ønskede side, men det vil være godt hvbis ikonet ikke besværliggjkorde en ellers glimrende ny funktion.

Måske kan de løses bare ved at flytte forstørrelsesglasset, således at den ikke ligger så højt?

Problemet kun opstår, når man har et bilag med flere end 4 sider.
i Forslag » Bilagshåndtering af (850 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Adrian

Jeg har lige testet din problemstilling - for mig er det dog først ved bilag 6, men det er nok et opløsningsspørgsmål.

Jeg sender den videre til teknikken og vender tilbage når jeg har et svar.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej igen Adrian

Så er det løst.

Vi har nu flyttet forstørrelsesglasset så det ikke længere er i vejen.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Tak Lasse! :)