forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

preview pdf problem i ubehandlede og arkivfoldere

0
Jeg tror jeg ar fundet en lille bug...

Når man åbner ubehandlede eller en anden arkiv folder, så får man nu en dejlig ny funktion - "hurtig forstørrelsespreview" af hver pdf bilag, når man lader musen hold over forstørrelsesglasikonet. Det er godt...

Men... Hvis den pågældende bilag er en flere siders bilag med flere end 4 sider, så ligger forstørrelsesikonet lige over hyperlinket til side 4 og 5, Hvis man ønsker at vælge disse, så er det ret svært.

OK, man kan naturligvis klikke på dokumentikonet og åbne en større vindue, for derefter at blade frem til den ønskede side, men det vil være godt hvbis ikonet ikke besværliggjkorde en ellers glimrende ny funktion.

Måske kan de løses bare ved at flytte forstørrelsesglasset, således at den ikke ligger så højt?

Problemet kun opstår, når man har et bilag med flere end 4 sider.
spurgt 22 Mar, 2014 i Forslag » Indscanning af Adrian (850 points)
status opdateret 30 Apr, 2014 af Lasse Bager

2 Svar

Hej Adrian

Jeg har lige testet din problemstilling - for mig er det dog først ved bilag 6, men det er nok et opløsningsspørgsmål.

Jeg sender den videre til teknikken og vender tilbage når jeg har et svar.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 24 Mar, 2014 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Hej igen Adrian

Så er det løst.

Vi har nu flyttet forstørrelsesglasset så det ikke længere er i vejen.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 30 Apr, 2014 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Tak Lasse! :)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”