Hej e-conomic,
Er der en funktion et sted i e-conomic som gør, at man kan sende en fælles mail ud til sine kunder og leverandører, hvis man ønsker det?
Vi står f. eks. lige nu i en møgkedelig situation, hvor vi har opdaget, at vores mailsystem har været nede i nogle dage, som har gjort, at man ikke har kunne sende mails til os uden de går tabt eller der kommer en fejlbesked, hvilket er yderst uheldigt, da megen kommunikation med kunder, leverandører, tilbud, accepter af tilbud m.v. løber den vej igennem.
Der vil derfor være yderst hjælpsomt for os, hvis vi kunne sende en "krise-mail" ud til alle på én gang, hvor der står nogle anvisninger omkring problemet og at de skal sende mails til en anden adresse midlertidigt. Det er jo ubærligt at skulle sidde og sende manuelt til hver enkelt kunde og leverandør. Derfor er en fællesmail en livsredder i dette tilfælde!
Jeg kan desværre ikke finde sådan en funktion. Det tætteste jeg kan komme er ved bogføring, hvor man kan sende faktura/tilbud ud til flere på én gang, men det kræver stadig man taster mails ind manuelt, hvilket er ligegyldigt så - og i øvrigt skal der også sendes en faktura eller et tilbud med.
Jeg tænker muligheden for sådan en funktion er tilstede, da I jo ligger inde med alle mails på kunder og leverandører (hvis man har udfyldt det i deres profil selvfølgelig), så det ville være nemt at komme ud med en meddelelse på den måde.
Mvh. Lasse