Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere linier til fordeling

0
Hej

Jeg kunne godt bruge flere linier end 25 til fordeling i en kassekladde. Det dobbelte ville være fint.
i Forslag » Andet af (170 points)
status opdateret af 🔒
jeg melder mig også som bruger af mere end 25 fordelingslinier - bruger nu superkladden, men det er ikke optimalt...

2 Svar

Hej Dorthe

Det var alligevel en voldsom fordeling af dine omkostninger. Jeg vil gerne tage forslaget med til vores prioriteringsmøde, men jeg er meget i tvivl om hvor mange dette vil være aktuelt for og hvor skalerbart forslaget hermed er.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)

Hej Dorthe

Vi har haft dit forslag oppe og vende. Og som sagt så kan vi sagtens forstå lige din udfordring med så store fordelinger nødvendigt på enkelt fakturaer - men det er simpelthen ikke skalerbart at pille ved dette. Det er en af de få ulemper ved at levere et standardiseret produkt - det er ikke alle som passer 100% ned i skoen og må hugge en lille hæl eller tå undervejs. smiley

Beklager og håber på din forståelse herfor.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)