Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leveringssteder udvides med EAN og E-mail til faktura

0
Hej,

Kunne det være tænkeligt at man udvidede leveringssteder under kunder til også at indeholde individuelle EAN og faktura e-mail adresser.

Tag f.eks. en kommune hvor man leverer til forskellige afdelinger med hver deres EAN nummer - som det er nu skal hver afdeling oprettes under sit eget kundekort fremfor man kunne oprette disse afdelinger som leveringssteder under samme kundekort.
i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Scale

Det er et meget godt forslag og jeg vil gerne gå videre med dette. Vi har et prioriteringsmøde i løbet af denne møde hvor jeg vil tage dit forslag op sammen med resten af gruppen.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Scale

Vi har haft dit forslag oppe og vende og har valgt at sende det videre til prioritering hos teknikken.

Så vi arbejder videre med dit forslag, men jeg har for nærværende ingen tidshorisont herpå.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej igen Scale

Der er desværre dårlige nyheder hvad angår dit forslag.

Det er blevet afvist i teknikken og vil derfor ikke blive arbejdet videre på for nærværende. Beklager.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse,

Jeg kan se at dette indlæg er tudsegammelt, og at det måske er tiden til et nyt forsøg. Vi er rigtig mange virksomheder i DK - og garanteret rigtig mange e-conomic kunder, der sælgere varer og ydelser til det offentlige. Det offentlige bruger EAN-numre. De er storforbrugere af EAN-numre. Det betyder at vi ofte sælger varer til samme kommune, men til en anden afdeling. F.eks. den ene dag til Vej & Park og næste dag til Bygning & Vedligehold. De har forskellige EAN-numre, men har hjemme samme sted - Rådhuspladsen 1, XXXX By.

De skal alle adresseres til: Kommunenavn, Rådhusplads 1, XXXX By. Det vil sige at det er umuligt at se, hvilket EAN nummer der er tale om, når du søger på kunden. Du kan ikke skrive f.eks. "Kommunenavn Vej/Park" som kundenavn, da det godtager kommunen ikke.

Man kan evt. lave EAN ifm. leveringsadresse eller kontaktperson.

Mvh Anders