forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ønske om ændring af layout på kassekladder / kasserapporter

+1
Jeg henter dagligt indbetalinger ind via FI-indbetalingssystemet. I det gamle layout kunne jeg printe en kassekladde/kasserapport ud i højformat og alle oplysninger kom med ud på printet. Under bevægelser kunne jeg se hvor stort et beløb der var indgået, og hermed tjekke at alle FI-indbetaligner var blevet registreret.

I det nye format skal jeg udskrive i liggende format for at få disse oplysninger med. Om få dage vil en stor del  af vores kunder indbetale deres fakturaer på forfalds datoen. Her fylder printet normalt 20 sider, med det nye layout vil det komme til at fylde ca. 40 sider. Det er godt nok papirspild.

Kan I ikke prøve at presse oplysningerne lidt sammen, og evt. lade kontonavn fylde to linier, ligesom før. Så er printet meget mere overskueligt.

Venlig hilsen

Danielle
spurgt 18 Feb, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Danielle Pröschold (150 points)
status opdateret 21 Mar, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

2 Svar

Hej Danielle

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt se at den skære en del af udskriften væk når man vælger at udskrive i portræt-format. Og jeg kan se at det sker både i det nye og det gamle e-conomic, dog bliver der lige skåret lidt mere fra i det nye - og blandt andet lige præcis det du også nævner.

Jeg sætter det som Overvejes så vi kan melde det til teknikken og evt. genoverveje måden hvorpå kasserapporten udskrives, så det hele kan komme med når man udskriver i portræt-format.

Der vil blive opdateret herinde på indlægget når der er nyt :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 24 Feb, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
Det har nu været oppe og vende på vores prioriteringsmøde - der er blevet tilpasset en del i udskrifterne siden jeg svarede på indlægget sidst. Set i lyset af at der er mulighed for at man kan få vist i Excel og derfra udskrive, vil vi hellere bruge vores ressourcer andet steds i øjeblikket.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 21 Mar, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”