forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Gamle regnskaber i virksomhedsoversigt

0

Hej

Jeg er administrator for flere forskellige kunder/regnskaber. Har nu flere regnskaber som jeg ikke "bruger mere" kan man ikke lave det således, at man kan markere dem ( som ved finanskonti) med om de er Åbne = ibrug eller Spærret = gemt væk.

Jeg ønsker ikke at slette regnskaberne før f.eks. om minimum 5 år, men ønsker samtidig ikke at de fylder i oversigten. Der ligeledes er blevet dårligere i nyt design, da man ikke kan se så meget og skal scrolle hele tiden :-( Dette er et generelt problem i alle oversigter og menuer :-( :-(

spurgt 9 Feb, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tina R (340 points)
status opdateret 21 Mar, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

1 Svar

Bedste svar
Hej Tina

Tak for dit forslag.

Jeg kan godt forstå at man kan have brug for nogle aftaler mere end andre - og nogle aftaler bruger man måske slet ikke.

I det nye e-conomic, som alle administratorer efterhånden har fået, kan man lave en hurtig-liste til de aftaler man bruger mest. Her vil du kunne vælge dem du bruger oftest, sådan så når du er inde og administrere din aftale skal du blot op og klikke til højre også får du med det samme en liste over dine aftaler, uden at skulle ind i administratormodulet først - og du slipper for at skulle scrolle igennem dem du ikke bruger så ofte.

Alternativt kan man oprette en bruger der udelukkende har adgang til de aftaler som man bruger til dagligt. Logger man ind som denne bruger vil det udelukkende være disse aftaler der bliver vist.

Mht. tykkelsen på linjerne, så har det været oppe en del og der ses på at lave linjerne lidt mindre tykke, så man kan få vist mere på sine lister. Idéen i at de er tykkere er at det før kunne være svært at følge linjen henover skærmen ud til ikonerne til højre, når det er presset for meget sammen - så vi leder efter den gyldne mellemvej :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 10 Feb, 2014 Spørgsmål af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
valgt som bedste svar 11 Feb, 2014 af Frederik Ploug
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”