Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Stabilitet ??

0
Jeg har et godt forslag:

Hvad med at lave jeres system stabilt, så man kan sende medere end én faktura afsted inden man skal logge ud, logge ind igen, kigge under afsendte fakturer, finde den sidste man har sendt, taste nummeret ind under søg og så derefter kan man udskrive en kopi. Ynkeligt - ynkeligt !!

Og ja, jeg har opgraderet til det nye system.

Og ja, jeg bruger FireFox, da jeres fantastiske system jo ikke understøtter det meget ukendte program Safari.

Og ja, jeg er nok bare uheldig, at være kommet ind på en af jeres langsomme servere.

Og ja, til andre af jeres dårlige support-forslag !!
i Spørgsmål » Andet af (160 points)
gen-kategoriseret af 🔒

1 Svar

Hej Tommy

Det fremgår af dit indlæg at du er en smule frustreret over de arbejdsgange som er i systemet i relation til fakturering og visning af fakturaer.

Vi understøtter som udgangspunkt Safari, der bør ikke være noget funktionelt som ikke fungerer - at vi teknisk vurderer Firefox til at være den bedste browser er to-sidet. Der er tale om en rigtig god browser og supporten har et højt kendskab til denne, hvilket gør det muligt for os at supportere på mere end blot programmet i relation til denne browser.

Vi har på det seneste oplevet enkelte servere som har haft uheldige udfald og vi arbejder hårdt på at identificere årsagerne hertil og er allerede nu i gang med at forsøge forskellige tiltag for at undgå de udfald der har været på det seneste.

I relation til dit workflow for at få vist fakturaen - lyder det mest som om at du oplever at Firefox ikke loader dit billede med det samme og du derfor skal hente dette frem efterfølgende.

Går du under værktøjer --> indstillinger og vælger punktet ca. i midten som hedder applikationer (tror jeg min er på engelst og hedder applications) - der kan du vælge hvordan du vil behandle pdf filer ved direkte visning - og den seneste opdatering af Firefox har resulteret i at denne er ændret til gem i stedet for direkte visning i browseren - som selvfølgelig er det mest naturlige når nu man har trykket på vis knappen ved bogføring af fakturaen.

Så bør der ikke være noget til hinder for at du sender mange fakturaer på en gang og så efterfølgende skriver disse ud fra den popup som viser dem alle - det bør ALDRIG være nødvendigt at skulle logge af og på igen.

Er der på anden måde noget som udfordrerer dig hermed hører jeg meget gerne fra dig - evt. så kontakt vores telefonsupport når du sidder med det - så kan de guide dig igennem det mest optimale workflow i situationen.

Du kan kontaktes os på 88204840.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)