Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flytte varelinje mellem åbne ordre

+3
I C5 er det muligt at flytte linjer mellem åbne ordre.

Dette bruger vi meget, da jeg har folk der ikke skriver videre på en eksisterende ordre til kunden, men i stedet åbner en ny ordre.

For ikke at sende 5-7 fakturaer til kunden, har jeg i C5 haft stor glæde af at kunne flytte ordrelinjer fra en åben ordre til en anden åben ordre, og derved samle de forskellige ordre til samme kunde til én samlet ordre.

Det virker desværre ikke til, at jeg har denne mulighed i e-conomic. Det er en mulighed jeg savner meget.

Da vi benytter fritekstfeltet meget, er det en RET bøvlet omgang, at skulle samle flere ordre til én, da jeg skal have teksten (ofte serienumre) med fra den ene åbne ordre til den anden.

Jeg vil derfor høre jer om muligheden for at lave denne mulighed.

Hvis I ønsker ovenstående uddybet, er I velkommen til at vende tilbage til mig på enten info@fest.dk eller 6996 2010.
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Fest

 

Jeg er ikke bekendt med om du benytter dig af lagerstyring eller ej, men man kan når man benytter sig af lagerstyring samle alle sine ordrer til en faktura til kunden, på den måde får man det hele samlet sammen.

Det er ikke en feature vi har valgt at tilføje uden for lagerstyringen.

Hvad angår det at simpelt kunne trække en ordrelinje fra en ordre til en anden, det er selvfølgelig meget smart, men det er teknisk meget tungt at gennemføre smidigt og elegant, samt så går det i mod hvordan tingene er gjort alle andre steder i systemet.

Så for nu må det blive et mange tak for dit forslag, men vi må beklageligvis afvise dette.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Sammenfletning af Åbne Ordre