forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nyt design - genveje i kasseklade

0
Hej e-conomic

Dejligt med det nye layout - Når man har brugt det i en periode fungere det væsentlig hurtigere end det gamle. Dog er jeg stødt ind i en fejl.

Man har i det nye deisgn mulighed for at bruge genvejen ctrl+pilned for at gemme en postering og gå til næste.

Dette virkede ganske glimrende den første uges tid jeg havde det nye design.

Men nu (de sidste 3 uger) virker det ikke optimalt længere. Hvis du laver en postering og bruger ctrl+pilned skifter den rigtig nok til næste postering, men det er ikke muligt at skifte posterings type. Eller dvs du kan godt skifte type, men resten af vinduet opdaterer ikke så du kan indtaste eksempelvis kundenummer ved en leverendør betaling. Her forbliver vinduet som hvis det var en finans postering. Hvis man prøver at vælge en konto i finans vinduet og går tilbage igen, opdaterer den vinduet så det svarer til en leverandør indbetalings postering, som man i start havde ønsket. Jeg tænker at dette må være en fejl.

Til orientering har jeg prøvet på forskellige computere, endda både pc og mac og ligeledes i google cchrome, IE, og firefox uden hjælp. Jeg har prøvet at nulstille coockies osv. som ellers tidligere har kunnet volde problemer.
spurgt 11 Jan, 2014 i Spørgsmål » Teknik og drift af RuneBach (300 points)
status opdateret 21 Mar, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

1 Svar

Hej Rune

Tak for dit indlæg og din grundige beskrivelse. :)

Jeg har prøvet i min egen aftale med Ctrl + Pil op og ned, og her fungere det efter hensigten. Når jeg ændre typen af postering kommer de felter frem der høre til denne type af postering.

Sker det samme hvis du ude i navigationslisten med musen trykker på posteringen og efterfølgende ændre på posteringstypen?

Det må i hvert fald være noget vi skal med ind på din aftale og kigge på, så hvis du ringer herind på 88 20 48 40 mellem kl 9:30 og 14:30, så kan vi komme med ind og se på om der kunne være noget i din aftale der hindre denne funktion i at fungere efter hensigten. :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 13 Jan, 2014 Spørgsmål af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”