Hej Steffen,
Naturligvis vil I gerne holde antallet af felter på et minimum. Jo færre felter, jo mindre kan trods alt også gå galt og overskueligheden forbliver intakt.
Hvis det er den rigtige måde at have en c/o adresse stående - altså lige under navnet, men før adressen, så virker det jo fint bare at taste det ind som det første i det nuværende adressefelt. Så er der ingen grund til at tilføje flere felter.
Vil Post Danmark dog hellere have c/o adressen som det nederste, så er I nødt til at indføre feltet, trods jeres modvilje :-) Det er jo en ganske legitim måde at sende post på og flere har c/o adresser. Så I kan ikke rigtig udelukke denne metode, da nogle af jeres kunder ikke kan sende faktura ud pr. post i så fald (os f. eks.). Det vil være det samme som ikke at indføre et adressefelt, hvis det manglede :-)
Det sagt, så lige for at vende kort tilbage til et tidligere afsnit i mit indlæg her. Jeg har forsøgt at undersøge måden det skal stå på ved c/o adresser, og i følge en skabelon fundet på Post Danmarks hjemmeside, så angives c/o lige under navnet, men før adressen, hvorfor det altså er muligt bare at angive i jeres nuværende adressefelt uden yderligere ændringer.
Tak for din tid - jeg tror vi kan afslutte "sagen" :-)