forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Note på tekstlinier - Finansbogføring

+2
Jeg savner mulighed for at kunne tilføje eller rette en tekstlinie på allerede bogførte posteringer i finansbogholderiet.

Hvis ikke det er muligt at få lov til at rette direkte på den allerede bogførte tekstlinie (mangler måske oplysninger eller direkte forkert tekst anført) - ville det alternativt være ønskeligt, om der kunne tilføjes en noteadgang til linien, hvor supplerende eller manglende tekst kan fremgå/tilføjes.

Ovenstående skal kunne tilgås/tilføjes på kontonummerniveau fra de forskellige "underliggende lag", man klikker ind på
spurgt 17 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Jan Michlenborg

1 Svar

Bedste svar
Hej Jan :)

Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil her. Det ville være smart at kunne gøre dette.

Jeg kan ikke på stående fod svare dig på, hvordan det vil fungere rent teknisk og derfor er jeg nødt til lige at vende den internt med vores udviklere. For nu vil jeg sætte dit forslag som overvejes. Jeg skal nok vende tilbage, når jeg ved mere.

Mange tak for dit forslag.

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 30 Jan Forslag af Jesper Mieritz
valgt som bedste svar 30 Jan af Jan Michlenborg
i gang× 4
løst× 94
besvaret× 167
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.