forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tilknytning af bilag til bogførte poster - visning af tilknyttet bilag

+2
Jeg sidder og skal tilknytte en masse bilag til allerede bogførte poster, og det gør jeg fra ubehandlet. Når jeg vælger året, og derefter oversigten over posteringer, ville det være rart, hvis man herinde kunne se, om der allerede VAR tilknyttet et bilag på posteringen. Min kunde her har været så venlig at oploade en masse bilag dobbelt, og nu risikerer jeg, at de kommer ind dobbelt på posteringen, fordi jeg ikke kan se, om det er et af dem der allerede er tilknyttet tidligere, hvilken kun må være en gene for e-conomics servere, hvis det sker for tit.

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

spurgt 17 Apr i Forslag » Indscanning af SusanneK
Hej igen Susanne :)

Vi har nu vendt den internt.
Det er blevet bestemt, at vi gerne vil implementere dit forslag.  Hvordan det præcis kommer til at se ud og fungere er ikke blevet bestemt endnu, men dit ønske skal nok komme med i det nye model af indscanning, som vi snart kommer med.

Så mange tak for dit forslag. Super godt input. Jeg håber du inden alt for længe vil se din efterspørgsel i programmet og at den kan hjælpe dig til en nemmere og hurtigere arbejdsdag.  

Rigtig god dag :)

1 Svar

Hej Susanne og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se, hvad du mener.

Det ville være lækkert at have denne funktion, så man nemmere kan se om der allerede er vedhæftet på denne postering.

Vi er i gang med at udvikle et nyt form for indscanningsmodul og jeg vil give dit forslag med videre til det team som sidder med det. Dit forslag er derfor under overvejelse på nuværende tidspunkt.

Rigtig god weekend!

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Online regnskabsprogram

besvaret 5 Maj Forslag af Jesper Mieritz